Szardínia, Costa Rei

Tíz szépséges strand Szardínián

Szardínia elvarázsol bennünket. Kicsit olyan mintha a Paradicsomba kerültünk volna. Nem is gondolnánk, hogy Olaszországban létezhet még népszerű hely, ahol valóban nincs más, csak a háborítatlan természet. Ha Itália ezen szegletében járunk, lenyűgöző sziklákkal, azúrkék tengerrel és a római korból megmaradt romokkal találkozhatunk.

Sokak szerint Olaszország legszebb és legjobb strandjai itt találhatók. Közülük válogattunk ki tizet.

1.Cala Sabina

Porto Torres közelében, Asinara szigeten található. hajdan itt szanatórium, majd börtön  működött, ma pedig féltően óvott nemzeti park található itt. A szigetet gyalog, vagy biciklivel járhatjuk be. Asinaran a vadállatokon kívül csak néhány parkőr lakik. Cala Sabina a legnyüzsgőbb partszakasz, főszezonban akár 2-3 tucat ember is összegyűlik itt.

Szardínia, Cala Domestica

2. Is Aruttas

Is Aruttas Oristano közelében, a nyugati parton található. Híressé apró fehér kvarc kavicsai tették. A víz gyorsan mélyül, a türkiz sötétkékbe vált át. A sziklák között pedig jó búvárkodási lehetőségeket kínálnak.

3. Spiaggia del Principe

Arzachena a világhírű Smaragdparton várja a turistákat Szardínia északkeleti részén. Itt sok nagyszerű partszakaszt találunk. Ezek egyike a sekélyvizü  Spiaggia del Principe. Ez egy kis szakasz, amit óvóan dombok vesznek körül.

4. Cala Coloritzé

Különlegessége miatt UNESCO védelem alatt lévő part Baunei közelében-. Csak gyalog, Golgotól egy 90 perces sétával lehet megközelíteni Vize szokatlanul hűvös az ide folyó forrásvizeknek. A környékbeli kecskék is sokszor lejönnek a partra friss vízért a strandolók nagy örömére

Szardínia, Cala Goloritzé

5. Poetto

Cagliari közelében a Szardínia délkeleti részen. Ha nem is a sziget legjobb strandja, de mint városi strand az egész világon megállná a helyét. Cagliari lakosai főleg ide járnak, mert hosszú-hosszú homokos part várja őket. A strand mögött található Molentargius park, ahol kedvünkre sétálhatunk és gyönyörködhetünk a különleges növényekben. Poetton pedig több kerékpár és túra ösvényt is kipróbálhatunk.  Kedvelje Facebook oldalunkat    ahol ötleteket, tanácsokat, utazási tippeket adunk. Hívjon bennünket a T +3614056054-es számon,  töltse kiajánlatkérő űrlapunkat! vagy írjon  a tizi@tizi.hu címre, hogy megkapja  testreszabott ajánlatunkat a csodás utazásához.

Izland, Gardur

6. Costa Rei

Kevés strand versenyezhet szépségben Costa Reiel. Muravera közelében fekszik. Cagliaritól kb. egy órányira található, a délkeleti részen.  A hosszú partszakasz finom homokos stranddal és kristálytiszta vízzel várja a turistákat.

7. Spiaggia di Cala Monte Turno

Szardínia délkeleti részén lévő partszakasz tiszta, sekély vízzel csábítja a turistákat. A parton gondozott birtok, és dús mediterrán növényzettel borított részek találhatóak. Aki búvárkodni akar az sem fog itt csalódni.

Szardínia, Monte Turno

8. Punta Molentis

Villasimius környékén lévő számos szép hely egyike. Bár nem könnyen megközelíthető, nyáron mindig sokan eljönnek ide a kristálytiszta víz, és az innen föltáruló szép kilátás miatt.

9. Cala Pira

Castiadas mellett található nagyon népszerű tengerpart. A fürdőzőket vonzza az átlátszó, tiszta víz és a különlegesen szép kilátás. Májusban, júniusban, és szeptemberben sokkal kevesebben vannak mint júliusban és augusztusban.

Szardínia, Cala Pira
  1. 10. Cala Domestica

Campello sul Clitunno. A varázsos hely Szardínia dél-nyugati részen található. A hihetetlenül kék tenger egy kis szoroson át áramlik az öbölbe, amit homokdűnék vesznek körül. Könnyű sétával följuthatunk a spanyol őrtorony romjaihoz, és onnan gyönyörködhetünk a legszebb kilátásban.

Mi azért dolgozunk, hogy csodálatos élményeket adjunk utasainknak. Amiért még megéri velünk utazni: biztonságban van, pénzt, időt takarítunk meg, garanciát vállalunk arra, amit a szállásról, programokról állítunk
Tizi Travel Kft. AZ IGÉNYES UTAZÓK IRODÁJA.

Hívjon bennünket a T +3614056054-es számon,  töltse ki ajánlatkérő űrlapunkat! vagy írjon  a tizi@tizi.hu címre, hogy megkapja  testreszabott ajánlatunkat a csodás utazásához.